2012. május 17., csütörtök

Hagyományos tibeti kristálygyógyászat

Az elmúlt hetekben nem sok időm volt a blogomat írni más elfoglaltságok kötötték le az energiáimat. Erről szeretnék most beszámolni Nektek.



Már jó ideje foglalkozom a kristályokkal és úgy éreztem, hogy az elméleti tudást ki kell egészítenem gyakorlati tudással is. Tavaly óta terveztem már, hogy kristálygyógyászatot fogok tanulni. Voltak is erre vonatkozóan próbálkozásaim, de nem a megfelelő helyen.

Viszont most úgy érzem, megtaláltam az "igazit" ! :-)

Az év elején rátaláltam a Metafizikai Akadémia és Szabadegyetem képzéseire és ott várt rám az "én tanfolyamom":       TIBETI KRISTÁLYGYÓGYÁSZAT      :-)

Nagyon megörültem ennek a lehetőségnek és azonnal jelentkeztem a képzésre.
Az elmúlt hét végén sikeres gyakorlati vizsgát tettem, melynek eredményeként "tibeti kristálygyógyász" végzettséget szereztem.

A tanfolyam elvégzésével elsődleges célom az , hogy a jövőben széles körben , a gyakorlatban is megismertessek egyre több embert a kristályok gyógyító erejével a kristály-kezelések révén.
Egyelőre családtagjaim az első "áldozatok", mondhatnám azt is "kísérleti nyuszik" , hiszen most rajtuk (és önmagamon) gyakorlom , amit megtanultam.
Remélem a jövőben sok gyógyulni vagy csak felfrissülni vágyó embertársamnak lesz lehetőségem segíteni a kristályokkal, a gyógyító ékszerek készítésén túlmenően is.

A tibeti kristálygyógyászatról röviden:

A tibeti kristálygyógyászatban elsődlegesen használt kő a HEGYIKRISTÁLY, hiszen ő a kövek között a legáltalánosabb gyógyító erővel bíró kő. Minden csakrához és minden betegséghez (legyen az fizikai vagy mentális) hozzárendelhető.

A kezelés során hegyikristály gyógyító pálcát , hegyikristály csúcsokat és hegyikristály (vagy más kristály pld. rózsakvarc) marokköveket használunk. A gyógyítás elmélyítése érdekében használhatunk még tibeti hangtálakat is, melyek pozitív rezgéseikkel hozzájárulnak a gyógyulási folyamatokhoz.





A kezelés egy rövid beszélgetéssel és állapotfelméréssel kezdődik (csakrák vizsgálata), ami már az egymásra hangolódást is lehetővé teszi gyógyító és kezelt között. Az aura lesimítása után különféle speciális technikák segítségével a feltárt problémák kezelése történik , több probléma esetén egymás után. Az egyes területek helyi kezelését egy kellemes "kristályágy" kezeléssel koronázzuk meg, mellyel egy erős energetikai tér jön létre a kezelt körül. Ez a testnek és szellemnek is ajándék. A kezelés végén minden negatív energiát leföldelünk , így a test teljes harmóniába kerül.

A kezelés alatt lágy, meditatív zene szól, ami elősegíti a kezelt ellazulását, relaxálását és a lélek blokkjainak feloldódását.
A kezelt egyetlen "dolga" , hogy kényelmes testhelyzetben lazítson és élvezze a gyógyító kristályok pozitív rezgéseit. :-)
Mindez a problémák jellegétől függően 1-2 órát vesz igénybe.


A gyógyító a kezelés során teljesen ráhangolódik a kezelt személyre. Testét-lelkét a feltétel nélküli szeretet érzése járja át, amivel képessé válik egy igen hatékony kezelési folyamat végrehajtására.

Nem szabad elfelejteni, a betegségeket, lelki problémákat magunknak okozzuk, ezért csak mi vagyunk képesek arra, hogy meg is szüntessük azokat.
A gyógyulás vágya a kezelt személyben kell, hogy legyen , a gyógyító segítséget tud nyújtani abban, hogy a gyógyulási folyamatok gyorsabban beinduljanak.

A megszerzett új tudással én most folytatom UTAM, a kristályok világában :-)
Tarts TE is velem ! :-)

...és amire még nagyon vágyom, de meglesz előbb-utóbb, egy valódi tibeti hegyikristály gyógyító bot:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése